duminică, 11 februarie 2018

În iarna asta




copacii plini de vise
mă privesc miraţi
pe strada lor
nu am trecut demult
îmi citesc în riduri
durerile prefacute-n noduri tari
în care mi-am frânt dinţii răbdării
disperările se zbat
ca fluturii prinşi în pânza de paianjen
depănate încet pe-un ghem de sârmă ghimpată
ce sfâşie timpul
în iarna asta
din ceţuri adânci
mâna care-mi face semn abia mai respiră
şopteşte repetitiv întrebarea:
“încă nu ai învăţat  uitarea? “

în primăvara din iarna asta
verdele timid mi-a urcat prin verterbre
mi-au înmugurit frunze mov pe gleznă
speranţa născută-n travaliu 
sapă cu mâinile goale
pământul
din jurul inimii
adânc îngropată sub tăceri de plumb
durerile mele se desprind fâşii
una câte una
ca o piele de şarpe avortată
pe un drum prăfuit de ţară...
în iarna asta…





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu